Această politică se aplică achizițiilor efectuate pe site-ul www.mercon.ro, operat de DISTRI GOODS S.R.L., cu sediul social în Sat Ceparii Pământeni, Comuna Cepari, Nr. 15B, Etaj Parter, biroul 1, Județ Argeș, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J2020000261030, CUI RO42242859.

Dreptul de retur

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, consumatorul are dreptul să se retragă din contractul la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care intră în posesia fizică a produselor.

Dreptul de retur se aplică exclusiv consumatorilor persoane fizice, conform OUG nr. 34/2014. Comenzile efectuate de persoane juridice (inclusiv PFA-uri sau ONG-uri) nu beneficiază de dreptul legal de retragere în 14 zile, însă ne rezervăm dreptul de a analiza punctual solicitările de retur venite din partea acestora.

Condiții pentru retur

Pentru ca un produs să fie eligibil pentru retur, trebuie să respecte următoarele condiții:
•Să fie returnat în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării.
•Să fie în aceeași stare în care a fost livrat: nefolosit, nedesfăcut, fără urme de uzură sau deteriorare.
•Să fie în ambalajul original, cu toate accesoriile și etichetele intacte (acolo unde este cazul).
•Produsele de igienă, cosmetice, detergenți și alte produse sigilate care au fost desigilate nu se pot returna din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, conform art. 16 din OUG 34/2014.

Ne rezervăm dreptul de a refuza returul produselor care prezintă urme de utilizare, deteriorare, mirosuri necorespunzătoare sau care nu mai pot fi revândute de noi.

Clientul este responsabil pentru ambalarea corespunzătoare a produselor în vederea transportului. Produsele returnate care ajung deteriorate din cauza ambalării necorespunzătoare nu pot fi acceptate.

Produse care NU pot fi returnate

Nu pot fi returnate:
• Produse care au fost desigilate și/sau utilizate.
• Produse care fac parte din categoria „produse de igienă personală” (ex: scutece, șervețele umede, creme, loțiuni etc.), dacă au fost desfăcute.
• Produse care au fost deteriorate după livrare din culpa clientului.
• Produse care au făcut parte dintr-un pachet promoțional, fără returnarea completă a acestuia.

Procedura de retur

Pentru a iniția un retur, vă rugăm să trimiteți o solicitare scrisă pe email la merconfamily@gmail.com, împreună cu formularul de retur completat și scanat, specificând:
• Numele complet
• Numărul comenzii
• Denumirea produsului/elor pe care doriți să le returnați
• Motivul returului (opțional)

După primirea solicitării, veți primi instrucțiuni privind trimiterea coletului către adresa indicată de Mercon.ro.

Costuri de returnare

Costul transportului pentru retur va fi suportat de către client, cu excepția cazului în care produsul a fost livrat greșit, defect sau neconform.

În situația în care clientul returnează produsele prin curier și nu achită costul de transport, DISTRI GOODS S.R.L. își rezervă dreptul de a reține valoarea acestuia din suma ce urmează a fi rambursată.

În cazul comenzilor care au beneficiat de transport gratuit, dacă returul scade valoarea comenzii sub pragul de 174 lei, costul transportului inițial va fi reținut din suma rambursată.

Rambursarea contravalorii

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ne-ați informat cu privire la intenția de retur.

Ne rezervăm dreptul de a amâna rambursarea până în momentul în care primim fizic produsele returnate sau primim dovada că acestea au fost expediate către noi (oricare dintre aceste două situații survine prima).

Rambursarea se va efectua prin transfer bancar, în contul indicat de dumneavoastră, fără perceperea vreunui comision. În cazul în care nu este posibilă rambursarea prin această metodă, vom lua legătura cu dumneavoastră pentru a stabili o alternativă.